Saç Mezoterapisi

Mezoterapi birçok alanda kullanılmaktadır. Dermatoloji uygulamaları bu alanların başında gelmektedir. Mezoterapi, istenen bioyararlanıma uygun ve emilebilen ürünlerin uygun bir enjektör ile yüzeyel dermise enjeksiyonu olarak tanımlanır. Saç mezoterapisi , androgenetik alopesi, alopesi areata ve telogen effluvium gibi birçok saç hastalığında kullanılan mezoterapi yöntemidir. Mezoterapi uygulamalarında özellikle androgenetik alopeside saptanan vellüs tipi kılların (açık renkli ve ince kıllar) terminal kıl (koyu renkli ve kalın kıllar) haline gelmesi hedeflenir. Uygulanan tedavinin başarılı olabilmesi zaten bu kıllara bağlıdır. Tamamen kıl olmayan yani kıl follikülleri tamamen yok olmuş bölgelerde mezoterapi etkin değildir. Saç mezoterapisinde amaç; mevcut saçların dökülmesini azaltmak, güçlendirmek ve yeni saç çıkışını uyarmaktır. Saç mezoterapisi ile elde edilen sonuçlar farklıdır. Çünkü alopesi (saç dökülmesi) nedenleri çok çeşitlidir ve standart bir tedavi protokolü yoktur. Kliniğimizde saç için gerekli vitamin, mineral, peptidler, aminoasitler, dolaşım arttırıcı ve yoğun büyüme faktörü içeren özel bir karışım hazırlanarak saçlı deriye uygulanmaktadır. Tedavi başarısı işinde uzman hekimler tarafından doğru bölgeye doğru ilaç uygulamalarıyla yapılmasına bağlıdır. Saç mezoterapisi seanslar halinde yapılır. Seans aralıkları ve seans sayısı doktorunuz tarafından belirlenir.

Yüz Mezoterapisi, Mezolifting

Mezoterapi birçok alanda kullanılmaktadır. Dermatolojik uygulamalar bu alanların başında gelmektedir. Mezoterapi, istenen bioyararlanıma uygun ve emilebilen ürünlerin uygun bir enjektör ile yüzeyel dermise enjeksiyonu olarak tanımlanır. Yüzdeki kırışıklıklar, lekeler, sarkmalar için yapılan enjeksiyonların içeriği kişinin ihtiyacına uygun olarak hazırlanır. Yaklaşık 20 dakika süren bir işlemle hazırlanan karışım hastanın cildine enjekte edilir.

Selülit Lipoliz Mezoterapisi

Selülit ve lipoliz mezoterapisinde hedef doku cilt altı yağ dokusudur. Yani deri altındaki derin dokulara enjeksiyon yapılır. Bölgesel zayıflama ve selülit tedavisinde cerrahi işlemlerden sonra etkinliği kanıtlanmış bir yöntem olan mezoterapide yağ yakıcı, dolaşım düzenleyici ilaçlardan oluşan karışım 2 cm aralıklarla kişinin yağlanma şikayeti olan bölgesine uygulanır. Seans aralıkları ve sayısı kişinin ihtiyacına göre doktorunuz tarafından belirlenir.